Fredag!

Halloj!

Fredag idag då, äntligen! :D Idag blir d lite städning så som torka av V-rums bordet, dammsuga å bädda rent i sängen å när min älskade sambo kommer hem från jobbet så står de storhandling på schemat! Tänkte köpa matskål till Fiddebus idag då han fortfarande har Lexus valpskål. Å sen även en bädd å ett flexikoppel. Å efter d blir d nog en promenad å lite träning me hundarna :) resten av kvällen ska spenderas i soffan me film, godis å massa mys me min lilla familj! :)

Imorn blir d nog att åka iväg å ha en mysdag me vovvarna :) Imorn blir de en lugn dag för på söndag blir de storstädning å så ska ja tvätta me.. För på måndag kommer min älskade Jessica! Ska bli superkul att ha henne här i en hel vecka! Saknat henne som fan! Hon e en av mina bästa tjejkompisar å man kan prata me henne om allt! Spelar ingen roll va d e man har på hjärtat, hon finns alltid där å lyssnar ändå! En äkta vän! <3

Nej, man kanske ska ta å börja lite me städningen innan pojken kommer hem ifrån jobbet :)


xoxo
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: