Förbannade idiot!

Dagen började bra för vill vi så får vi tillgång till lägenheten idag! Men när posten kom blev ja mindre glad.. För ja fick ett brev ifrån Länsstyrelsen om att dom fått in anmälningar om att ja inte tar hand om mina hundar å att ja aldrig e ute me dom..

Såhär e d.. Ja e hemma 24/7 så att hundarna e aldrig ensamma som d står i brevet. Sen så går ja ibland små promenader å ibland rastar ja hundarna på gräsmattan, beroende på hur stark min ångest e.. Å när min sambo kommer hem så går han långpromenad me dom, lr tar en cykeltur.. Å ibland går ja me, beroende på hur ja mår.

Bara för att ja inte spenderar ALL min lediga å vakna tid på att träna å va ute å gå me mina hundar, betyder inte d att ja e en dålig ledare, djurplågare lr nåt annat! Å d betyder absolut inte att ja inte tar hand om hundarna! Å bara för att ja inte går på 2 timmars långpromenader 3 gånger om dagen betyder inte d att hundarna inte kommer ut! Ja e inte ens sån människa som lever efter mina hundar! Hundarna ska anpassa sig efter mitt liv, inte tvärtom!

Så du som anmält mig, detta kommer bita dig hårt i röva! D kan ja lova dig! För har du själv hund å bor i samma hus som mig så ser ja aldrig dig ute me hunden.. Då kan ju ja anmäla dig för att ja aldrig ser dig ute å då betyder ju d att du inte e ute me din hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: