Orka

Alla i denna hålan e precis likadana.. En av mina såkallade kompisar satt å snacka skit om att en annan kompis hatade mej mest av allt å bara umgås me mej för att hon inte har nån annan.. Å sen sa han en massa skit om en annan kompis.. Vilket inte va sant.. Ja hatar verkligen skitsnack å när folk ljuger! Å enligt denna kompisen har ja även pojkvän i lysekil.. D va då fan mer än va ja visste!

Igår vid 4 gick ja till Jamie å Martin :) Vi satt å kollade på tv en stund å snackade å drack vin, sen gick vi till affären å köpte lite mat.. När vi kom tbx till dom gjorde martin mat å ja å jamie satt i soffan å pratade :) Vi såg på film medans vi åt å efter maten tog vi oss en grogg :) Vid 9 gick ja å pratade me mitt ex för d va en annan kompis som satt uppe hos han å snackade om d me mej å min hund.. Hon har själv sagt att hon inte ska lägga sej i å ändå sitter hon å pratar om d till mitt ex! :S Tror hon inte att ja ska få reda på saker lr? Å som ursäkt sa hon att d va en annan som ville veta hur d gick till.. Då kunde hon frågat mej ist! Ska bli skönt å få flytta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: