Uscha vilken natt :/

Ugh, mådde verkligen inte bra inat.. Fick ont i tarmarna å mådde illa.. Å d första som kom upp i huvet va att d va magsjuka på g.. Vill verkligen inte ha d igen eftersom ja hade så ont sist :/ Känner mej fortfarande inte bra i magen å mår lite illa.. Har känt mej konstig i kroppen i flera dagar nu å ja hoppas att d går över snart.. Har hostat jätte mkt idag me, snurrade till en gång så idag tänker ja va hemma å ta d lugnt! Ska lägga mej å vila en stund sen efter maten.. Va inte bra att ja åt både stekt å friterad mat igår.. Så idag blir d bara kokt..



Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej Sandra



Patrik heter jag och är 26år. Jag satt och läste på internet om Psykologi så snubbla jag in på denna sida och börja läsa en del inlägg ifrån ditt gamla place och så denna sida. Måste säga att jag blev riktigt imponerad. Riktigt modigt av dig att våga öppna dig, berätta om dina problem. Inte alla som skulle våga det. Så du är absolut inte värdelös.



När det kommer till IBS känner jag igen en del. Brorsan hade en lindrig del av det och jag kanske också har det, fast i lite annorlunda form.



Jag vet hur det är också när vänner inte ställer upp eller när man blir sviken, sånt är aldrig kul och jag brottas ganska mkt med mig själv och mina tankar om mkt så jag vet att man kan bli depprimerad. Men som sagt ge inte upp, du är modig som skriver.



Du har nog fått mitt mail, om du vill prata/skriva lite?



mvh/patrik

2009-10-09 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: