Ingen rolig natt

Näe, d va då ingen rolig kväll/natt.. Mådde verkligen skit.. För d första för alla som snackar skit å inte kan hålla käften om nåt.. Å sen allt d andra som finns inom mej.. Ja har ju depression å brukar typ må skit på kvällarna/nätterna när ja e ensam.. Visst, ja kan må dåligt å bli tyst när ja umgås me folk oxå, men d går över efter en stund.. Smsade mina kompisar för ja behövde verkligen dom.. D va 4 pers som ville prata me mej.. Tack för att ni finns! <3 ni vet själva vilka ni e!

E fortfarande sjuk å d suger verkligen! Hostar inte lika mkt nu, men e förkyld :( Borde egentligen va hemma idag men ska me mitt ex ner till håbäck å släppa hundarna så dom får springa av sej, ska bli kul å se hur fiona reagerar på d.. Om hon kommer springa runt som en dåre som pia gör lr om hon kommer stå helt still brevid mej.. Tror att fiona har fått mask.. Hon spydde förut i sängen, å mias hund bessie hade mask, iaf som mia tror.. Har börjat ge fiona detasticks me eftersom att hon e helt ras i munnen, hon e så söt när hon får en sån för hon lägger den i sängen å äter upp den när hon känner för d :) Har även hittat torrfoder i sängen xD Fiona e allt en rolig liten hund :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hur är det med dig? jag känner igen mig i de du skriver om att vara ensam och så....hatar att ha depression

2009-09-30 @ 14:57:23
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: