Söndag

Idag har d hänt lite saker.. Min bror kom hit en stund förut vid 1 för att säga grattis till mej å mamma.. Men han stannade inte så länge.. typ en kvar - 20 min bara.. Ja å mamma fick en bärbar dator tillsammans.. Men ja å mamma gjorde en deal.. Ja får ha datorn så får hon låna min plattskärm :D eftersom hennes e gammal.. Å vid 2 åkte ja å baby ut till skalhamn å pratade lite me hans mamma å sen åkte vi till torp för baby skulle köpa en bärbar dator till sej själv.. Å så träffade vi min bror å en gemensam kompis till oss alla.. Så vi gick me dom en stund.. Å så gick vi me dom till Mc Donalds.. Å sen in på coop.. Men fick ont i magen å lite panik så ja å älsklingen åkte hem.. Å sen dess har vi typ legat i sängen me varsin dator å nördat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: