Stalker deluxe

Hejsan!

Japp, som d står i rubriken.. Ja har fått mej en stalker! Personen i fråga ska veta exakt allt ja gör å skriver.. Å nån går å säger allt ja skriver på facebook till henne :S Hon vet lixom saker hon inte borde veta.. Å vi e inte ens kompisar.. Sånt e jävligt creepy å äckligt.. Som sa sa till en av mina kompisar, snart vet hon väl hela min adress, när mina hundar e födda å va deras uppfödare heter.. Näe, usch för människor som inte har något eget liv, utan måste ha reda på allt om nån annans liv så att personen har nåt att prata om.

Va har hänt annars d senaste då? Jo igår började vi träna Lexus lite smått me apport å idag har ja tränat honom att inte bita i kopplet.. Tänk att min stooora kille snart e 6 mån redan :O Tiden går väldigt fort! Saknar min 8 veckors valp :( men han blir finare för varje dag som går å nu väger han ungefär 20 kg..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: