Lycka?

Va e lycka egentligen? Inte fan vet ja, har inte haft en lycklig dag på flera veckor nu. D e alltid nån som MÅSTE hacka på mig, klaga lr svika mig. Får varken säga lr skriva va ja tycker å tänker för då gör ja fel. Ja va som en öppen bok förr.. Nu har ja slutit mig helt å när dom som har en plats i mitt hjärta frågar hur ja mår säger ja att ja bmår bra å ja berättar inte va som händer inom mig. Att ja har så mkt smärta inom mig att ja inte vet hur länge å hur mkt mer ja orkar. Ja har gått igenom folks värsta mardrömmar å ja står fortfarande på 2 ben! D ja önskar mest e att ha en kompis som kan släppa allt å bara komma hit när ja mår som värst, en som vet hur ja fungerar å käftar ja så vet dom varför.

Ja blir hackad på å nertryckt varje dag för ingenting å för saker ja skriver på facebook. E som att gå igenom mobbningen i högstadiet igen. Sen finns d även saker ja inte skriver nånstans.. Sånt som kommer göra att folk kommer börja käfta ännu mer.

Många av mina kompisar säger att ja e en av dom starkaste personer dom känner å vissa säger att ja e den starkaste dom känner. Visst, ja e säkert jätte stark psykiskt för allt ja gått igenom å fortfarande lever. Men även ja bryter ihop å går in i väggen ibland.


Life just sucks sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: